مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:352022-01-08ورزشي

برگزاری اولین دوره مسابقات انتخابی کشتی جوانان آذربایجان شرقی در اهر 


رییس هیات کشتی آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین دوره مسابقات انتخابی کشتی فرنگی و جوانان این استان به میزبانی شهرستان اهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیات کشتی آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین دوره مسابقات انتخابی کشتی فرنگی و جوانان این استان به میزبانی شهرستان اهر خبر داد.

علی علیزاده در گفت وگو با ایسنا، گفت: این دوره از مسابقات که همزمان با سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و وفات جهان پهلوان غلامرضا تختی مصادف بود 168 کشتی گر در وزن های مختلف که با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: مسابقات انتخابی کشتی فرنگی و جوانان استان با شرکت 19 شهرستان در قالب 21 تیم با هم رقابت کردند و در پایان در رشته فرنگی تیم های میانه، ملکان و تبریز به ترتیب مقام اول، دوم و سوم و هم چنین در رشته آزاد نیز به ترتیب تبریز مقام اول، باسمنج مقام دوم و مراغه مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی گفت: نفرات قهرمان این دوره از مسابقات به مسابقات قهرمانی کشور که مرحله اول انتخابی تیم ملی است اعزام می شوند که برگزاری مسابقات کشتی در رشته فرنگی ماه آینده در استان قم و شهر قم و کشتی آزاد نیز در اواسط ماه آینده در تربت حیدریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مسابقات انتخابی کشتی جوانان آذربایجان شرقی در اهر 

برگزاری اولین دوره مسابقات انتخابی کشتی جوانان آذربایجان شرقی در اهر